Sklep prowadzi sprzedaż stacjonarną i internetową. Odbiór osobisty kartek i innych
produktów jest możliwy wyłącznie po wcześniejszym złożeniu zamówienia przez
stronę internetową i potwierdzeniu przez firmę Prestiż, że zamówiony towar jest
gotowy do odbioru.
sklep www.kartkarnia.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
F.P.H.U. Prestiż nie wyraża zgody na jakiekolwiek kopiowanie, powielanie, w całości czy
we fragmentach, wzorów umieszczanych na papierach oraz projektów kart
okolicznościowych ze swoich kolekcji.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
§1
Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną i hurtową za
pośrednictwem Internetu oraz stacjonarnie, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej
„Regulamin”]. Sklep realizuje zamówienia krajowe. - Właścicielem Sklepu jest:
FPHU „PRESTIŻ” Agnieszka Marek
z siedzibą w: 41-935 Bytom,
ul. Blachówka 19
NIP 626 283 96 98
Adres do korespondencji:
41-935 Bytom,
ul. Blachówka 19
Tel: 510 525 580
e-mail: biuro@kartkarnia.pl - Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
§2
Zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,
b) pocztą email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu,
c) telefonicznie na numer dostępny na stronie internetowej Sklepu - Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w
piątek po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane w następnych
dniach roboczych. Czas realizacji zleceń wynosi zazwyczaj 3-7 dni roboczych, licząc od
momentu zaksięgowania się zapłaty na jednym z kont bankowych Firmy Prestiż. W
przypadku artykułów wykonywanych na indywidualne zamówienie, czas realizacji może
ulec wydłużeniu do 12 dni roboczych, o czym Sklep każdorazowo będzie informował
Klienta. - Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na
weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą
poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia,
ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi
uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu
zapłaty. - Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy
kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena,
charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i
sposób dostawy. - Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w
rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu
określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia
Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym
Klientowi przez Sklep. - W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo
realizację złożonego zamówienia, firma „Prestiż” zastrzega sobie prawo do wstrzymania
realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić
Zamawiającego. - Firma „Prestiż” wystawia paragon lub fakturę VAT za każdy zakupiony towar.
Wystawiamy to, co Państwo zaznaczacie w zamówieniu. UWAGA: Prosimy o rozważny
wybór, ponieważ nie mamy możliwości zamiany paragonów na faktury. Aby otrzymać
fakturę VAT należy podać poprawne dane firmy wraz z numerem NIP.
§3
Płatności
- Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
a) przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy Sklepu w ING Banku
o numerze 46 1050 1230 1000 0090 9713 3491
b) gotówką w siedzibie firmy - Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.
- Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
- Firma „Prestiż” w momencie sprzedaży towaru wystawia paragon z kasy fiskalnej lub
fakturę VAT – według wskazania Klienta na zamówieniu.
§4
Wysyłka towaru
- Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych
(np. Paczkomatu lub jednej z firm kurierskich) lub udostępnia do odbioru przez klienta
w siedzibie firmy.
§5
Reklamacje
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu
towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT). - W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu
reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. - Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od
momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności. W przypadku, gdy weryfikacja
niezgodności wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta
towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez
Sklep takiej opinii. - Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego
towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep. - Towar reklamowany należy odesłać w takim stanie i takim opakowaniu, w jakim dotarł
do Klienta na adres siedziby „Firmy Prestiż”. - W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Klient powinien sporządzić stosowny
protokół i uzyskać podpis pracownika poczty lub kuriera – osoby dostarczającej lub
wydającej przesyłkę. Brak protokołu znacznie utrudnia Klientowi dochodzenie roszczeń z
tego tytułu w stosunku do przewoźnika. - Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub
zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą
reklamacji.
Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta dotyczące na przykład
koloru czy proporcji nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru. Firma
„Prestiż” nie bierze też pod uwagę reklamacji wynikających z różnic w postrzeganiu
kolorów przez ludzi.
W przypadku wydruku, reklamacji nie podlegają nieznaczne odchylenia od wzorca
kolorystycznego, chyba, że do zlecenia dołączony był wydruk próbny wykonany
wcześniej w naszej pracowni.
W przypadku druku offsetowego reklamacji nie podlegają odchylenia od wzorca
kolorystycznego. - Nie przyjmujemy do druku prac, których reprodukcja jest ograniczona lub niezgodna z
polskim prawem. Całkowitą odpowiedzialność za wady prawne wynikające z treści i
formy dostarczonych do druku prac lub materiałów, w tym za wszelkie naruszenia praw
osób trzecich ponosi Zleceniodawca. - Firma „Prestiż” nie korzysta z czcionek dostarczonych przez Klienta, jeżeli nie jest w
ich posiadaniu, a są one chronione prawami autorskimi.
§6
Prawo odstąpienia od umowy
- Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca
2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy. - Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 10
dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy. - Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o
odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym
powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji.
Koszty przesyłki ponosi Klient. - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego
produktu. - W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę,
pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku
bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. - W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej
oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a
Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty. - Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust.
3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, tj. w zakresie:
a) świadczenia usług rozpoczętych, za zgodą Klienta, przed upływem terminu
odstąpienia od umowy (dotyczy przypadków świadczenia usług, a nie sprzedaży
towarów),
b) umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od
ruchu cen na rynku finansowym,
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego
zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których
przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,
§7
Ochrona prywatności
- Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych
wyłącznie w celu realizacji zamówienia. - Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów
reklamowo-promocyjnych, w tym biuletynu handlowego. - Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania ich
usunięcia.
§8
Własność intelektualna
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie
internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§9
Wejście w życie i zmiany Regulaminu
- Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem
ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą
Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia
przez Klienta.